divendres, 22 de juliol del 2011

Representació dels Runnes Online al Triatló de la Vila ( Barcelona, 17 juliol)

Dues corredores del club, Gemma Manyosa i Gemma Romaguera van participar diumenge 17 de juliol a la Triatló de la Vila en la modalitat Sprint que consistia en 750m de natació, 20 km en bicileta i 5 km de cursa a peu.
Us deixo la crónica en primera persona de la Gemma Manyosa i adjunto algunes fotos de les nostres atletes.
Enhorabona a totes dues.
 "Que puc dir... tot just fa un any que em vaig aficionar al mon del
swim,bike & run i ja en sumo unes quantes jaauajaua i com podeu
veure els resultats i l'evolució han estat espectaculars, he passat de
fer 1:54 a fer 1:31 així que imagineu-vos com estic jaajauajuaja amb un
subidon que pa que!!!!
La veritat és que el dia va acompanyar no feia massa calor, la mar ens
va respectar bastant tot i que no van parar de repetir precaució que hi
ha mar de fons, i jo que tenia unes ganes brutals de veure si els meus
entrenaments m'havien servit d'alguna cosa jaajaajauaja
La veritat és que estic encantada de poder participar en tantes curses,
de compartir experiències i consells amb una gent com vosaltres i els
resultats al final són aquests...gaudir, gaudir i gaudir de totes i cada
una de les proves que fem a vegades junts, a vegades no, a vegades amb
molta claca altres vegades menys però sempre hi ha algú que et fa que
tiris endavant i tinguis ganes de pensar en quina serà la propera....
Gràcies nois iiiiiiiii aupa el runners!!!!!!"




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada