divendres, 23 de setembre del 2011

Cursa de la Mercè 2011 en familia

El nostre company runner Jordi Armengol va viure diumenge passat l´aventura de viure una cursa en familia.
Aquí us deixo la crònica amb les sensacions que ell mateix ens ha escrit.
enhorabona Jordi a tu i a tota la familia.

Matí de fred. Apunta pluja.....14.000 persones a la sortida i no ens deixen passar amb el cotxet. Mare meva!!

Per fi col.locats, i un pel nerviosos (la roda està punxada!!!) comencem la Cursa amb por d'atropellar algú ......
Espectacular. La gent anima molt i francament el cotxet ajuda a "destacar".Un periodista ens persegueix en moto per fer fotografies.
Aquell cotxet meravellós i lleuger...però es converteix en una tortura. Apreto les dents. Per la Marta es la seva primera cursa i francament respon molt bé.
La Laura des del cotxet va fen d'avituallament i observo al meu fill Gerard animant a la seva mare.
Es curiós com defineix un nen de 9 anys el que es sent en una Cursa .Diu ...." si penses només km a km i divideixes la cursa en trams la cursa es fa molt curta" .
Aquest fill meu apunta a atleta o a filòsof....o a les dues coses.
Al final arribem feliços a l'arribada en 1 hora 12 minuts.( el temps precisament avui si que no importa..)
Em sento orgullós d'haver gaudit de la meva primera cursa en familia.


1 comentari:

  1. Hola Kitus,

    Me la meva filla està fent el treball de recerca de 2n de batxillerat sobre el boom del món del córrer i uns psrt del treball el dedica a "córrer per Sabadell" on fa un anàlisi dels crcuits o itineraris que fa servir la gent de la ciutat, així com fer un petit inventari dels grups d'entrenament que hi ha a la ciutat.

    Jo també sóc corredor i us he vist a moltes curses i en algun entreno, i és per això que et voldria demanar si podries omplir una fitxa com a grup d'entrenament que ha preparat la meva filla, i si em passes el teu correu, també et faria arribar una petita enquesta com a corredor perquè una part del treball tracta de definir el perfil del corredor actual. Si després poguessis fer arribar aquesta enquesta a la resta de Runners OnLine t'estaria molt agrait (especialment la meva filla).

    El meu correu és fgalcera@xtec.cat

    Moltes gràcies,

    Ferran

    ResponElimina